onsdag 28 november 2007

Mmm...nöjd!

Ja idag är jag nöjd med mig själv. Som fan. Jag har burit kartonger och sopsäckar hela kvällen, och ställt in dem i min nya lägenhet. Men jag har inte behövt klara mig själv, jag har fått ovärdelig hjälp av Ellifiore och Ohana. Tack igen brudar! Tyvärr var Ellifiore tvungen att avvika på grund av ett livsviktigt avsnitt av Bonde Söker Fru. Men hon var mycket hjälpsam i alla fall!

Jag känner mig också jävligt nöjd på grund av att jag fått veta att ca 80 % fick underkänt på tentan. Och jag är alltså tydligen inte en av dem. Det är helt jävla ofattbart faktiskt. Lärarna måste ju förstå själva att de har satt nivån långt över vad de har lärt ut till oss. Skäms!

Jag längtar så jävla mycket tills jag flyttat in och allt är i ordning! Och jag längtar tills Hanna kommer! Det är en sån massa längt så jag får kolsyra i fötterna.

Inga kommentarer: