lördag 24 november 2007

Men för bövelen!

...är ett uttryck oftast använt av kapten Haddock samt personer som är döda för länge sen. Men jag kände att det passade bra idag.

Tentan har, efter nästan en månad, inte blivit rättad än! Tentan bestod av fem frågor fördelade på fem lärare. Hur svårt kan det vara?

Jag blir vansinnig på mitt hår men jag vet inte hur jag ska klippa det. Jag funderar på att gå på stan, spana ut en tjej med snygg frilla, släpa in henne till frisören och peka på henne. Då kanske jag får det som jag har tänkt mig.

Jag vill även pierca mig och tatuera mig nu. Jag var till och med till tatueringsstudion igår. Det såg mörkt och tomt ut. Det fanns heller inga ledtrådar om öppettider eller telefonnummer. Jag får helt enkelt smyga omkring där utanför tills Poppen släpper in mig, alternativt grannarna ringer polisen.

Men så jävla frustrerande. Jag har skrivklåda men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om.

Jag får helt enkelt återkomma. Under tiden kan vi alla begrunda vart vårt moderna samhälle egentligen är på väg, med ett litet citat från Tjuvlyssnat.se.

Gröna linjen mot Farsta Strand
Tjej 20+ (till sin kompis): Det tråkiga är att jag aldrig kan berätta för honom att jag är gravid eftersom han aldrig är online på MSN.

Dagens Sex and the City-fråga:
- Is motherhood a cult?

Inga kommentarer: