onsdag 1 april 2009

Ingen dum sill här inte

Har någon lurat mig idag? I så fall gjorde du det bra för jag har då inte märkt det ännu. Igår hade jag och Ellifiore vår första Ellen-träff. Det gick bra! Tjejerna var så gulliga, roliga och pratsamma. Ett tag var jag så pionröd att jag trodde jag skulle explodera, vilket jag alltid blir när jag kommer på att jag är i centrum för uppmärksamhet, men det gick över efter en stund. Det är jävligt irriterande för min hjärna kan vara lugn och ändå ser jag ut som en kräfta, och när jag känner att jag är röd så blir jag väldigt uppstressad och ännu mer röd, och så fortsätter det en stund... men som sagt, det gick över.

Jag vill verkligen göra nånting roligt och bra för de här tjejerna. Jag hoppas de kommer känna att tisdagkvällar blir roliga och inte känns jobbiga. Men det fixar vi. I skolan läser vi om rehabilitering, vilket osökt får mig att tänka på texten "They tried to make me go to rehab, I said: No, no no...." Bara att läsa om det gör det svårt att andas av olika anledningar. Jag orkar inte tänka mer på det just nu. Jag ska gå och övertala katterna att nu är det mysstund och inte riva-hela-jävla-lägenheten-stund.

Dagens citat av vår föreläsare:
"Du kan inte ha en fullständig kropp och en trasig själ."

Inga kommentarer: