söndag 26 april 2009

Ja å min tjej


Jag och min älsklings senaste msn-konversation:

Hanna: Oooh snart är det McLeod's Daughters!
Jag: Hihi
Hanna: Jag vill också på bo på landet med en massa hästar.
Jag: Ååh.
Hanna: Och dig och barnen och vovvarna.
*kort paus*
Hanna: Jag tvivlar iofs på att det bor så värst många snygga tjejer på en och samma gård. På riktigt alltså.
Jag: Så du vill alltså bo på en gård med en massa snygga tjejer?
Hanna: Haha.
Jag: Nu fattar jag precis.
Hanna: Ja, du kom på mig!
Jag: Jaja. Så länge jag också får titta.
Hanna: Klart du får! Du får känna också, lite lätt.

Our love is very special. And awesome. Och bara så ingen missförstår: när Hanna skriver barnen så menar hon katterna. Aight?

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

Hahaha! Jaa vi är speciella! ;) Mmm, kissebarnen! I miss you and the kittens so much! <3