onsdag 29 april 2009

Hur bakar man en fitta?

Är det inte nån som har en aning om hur man bakar en fitta? Jag såg ett tv-program en gång om ett gäng ungdomar som fick baka jättefina fittor men jag är helt clueless hur jag ska hitta det receptet... prova själv att googla bak + fitta så får du se hur lätt det är. Nästa vecka är det nämligen sex-tema (äntligen!) i Ellen-gruppen och det skulle vara så jävla roligt att bjuda tjejerna på passande fika. En kuk kan väl vem som helst baka men en fitta, det är en riktig utmaning! Därav ordet bullfitta. Yeah.

Vi får väl kanske nöja oss med att göra en vanlig hederlig tutte-tårta.

1 kommentar:

Hannibal sa...

Har för mig att jag bakat allt möjligt konstigt av lussebulledeg, och egentligen är det väl samma som vanlig vetebullsdeg? Ohh... med vaniljkräm i! När är detta? Hinner vi provbaka?