lördag 25 april 2009

Utbildning är intressant


Det här lilla mästerverket åstadkom jag i fredags på föreläsningen. Jag ritade runt min hand och skrev ner ett par låttexter och vips var lektionen slut och jag fick åka hem. A day well spent!

Imorgon tänkte jag försöka få gjort en del saker. Tvätta lite kläder, träna, städa, planera Ellen och bjuda tre goda vänner på middag. Jag har redan bjudit in Ellifiore och Hannibal påminde om att jag även lovat att bjuda The Schimmers på middag så då tänkte jag att det blir ju finfint att göra två flugor på smällen. Eller vad säger du Ellifiore? The more the merrier! Jag ska prova en maträtt för första gången så jag hoppas att det blir gott. Annars bor jag bredvid en pizzeria, ett hamburgerhak, en mataffär, en kiosk och en bensinmack. Pick a choose!

Det blev många peppiga uttalanden på engelska av nån anledning, så jag kan lika gärna sluta med ett. Det är lördagkväll och här sitter jag framför min dator med två galna katter. What can I say. I am born to party, forced to work.

Inga kommentarer: