fredag 10 april 2009

Jag tycker om listor

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jordin Sparks - No Air, Leonard Cohen - In my secret Life, And then I turned seven - Goodbye I'm sorry och mååånga fler.
Beroende av: Hanna. Och socker.
Vad tror folk om dig? Glad? Rolig? You tell me.
Vad får du oftast komplimanger för? Min humor? Jag vet faktiskt inte.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag impar bäst utan ord.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Glad Påsk.
Var bor du? Etta i Boden.
Trivs du där? Mindre och mindre.
Äger du några Converse? Inga äkta, typ åtta par fejkisar. Älskar den modellen men har inte råd med the real shit.
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit eller cider.
Brukar du bli för full? Oftast blir jag inte tillräckligt full.

Vad har du för mobiloperatör? Halebop
Är du allergisk mot något? Nix.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?"
Vem ringde du senast? My secret mistress Telefonbanken...

Vad sa den du senast pratade med i telefon? Att jag är pank. Big surprise.
Antal timmar sömn i natt: ca 7.
Sov du ensam? Med två lurviga terrorister är man aldrig ensam.

Brukar du komma i tid? Är ganska duktig på det.
När mår du bra? När jag är med Hanna.
När blev du fotad senast? I tisdags av mig själv.
Hur känner du dig nu? Likgiltig och trött.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, rosa.

Vad tycker du om fötter? Hanna har världens sötaste fötter. Alla andra fötter vill jag inte veta av.
Vad saknar du? Hanna. Samt mål och mening.
Hade du en bra kväll igår? Som vanligt.

Favoritdryck på morgonen? O'boy
Rakar du benen? Inte tillräckligt ofta.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Nån gång efter alla andra.

Är du blyg? Mycket, men jag döljer det så gott jag kan.
Sysslar du med någon idrott? Räknas sex?
Vill du hellre ha mejl än brev? Brev!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Definitivt.
Har du spytt offentligt? Inte sen dagis då jag spydde på en bulldeg.
Är du nöjd med ditt liv? Nej men jag hoppas att jag kan bli.
Är du bortskämd? Ja, av Hanna.

Vad gör du i morgon? Skolarbete hoppas jag.
Vad är det värsta du vet? Hycklare, fjäskare, idioter.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det vill jag inte veta.
Vad längtar du till? Hanna, tisdag kväll.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Bättre vänner än jag förtjänar.

Vad är det finaste du fått? Hanna, vem jag nu har fått henne av. Annars några nedklottrade meningar i min dagbok av Minna.
En speciell dag du minns? 5e maj och 19e juni 2007.

Hur gammal är du? 22 än så länge
Du samlar på? Musik.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen.
Gillar du golf? Gillar påven bögar?
Vilken tid gick du upp idag? Runt sju första gången.

Har du sovit i din egen säng inatt?
Ja.
Har du strumpor på dig nu? Nej, jag är ett naturbarn.
Är det okej att gråta? För andra. Inte för mig.
När grät du senast? Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Anlita en riktigt bra psykolog.
Bär du glasögon eller linser? Både och men inte samtidigt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men visst fan är det snyggt.

När går du upp ur sängen en helgmorgon? När katterna tvingar mig.
Har du piercing? Ja men inte tillräckligt många.
Vill du gifta dig? När jag har tillräckligt mycket pengar för att fixa en sjuhelvetes fest.
Vill du ha barn? Absolut inte.
Solar du ofta? Förra sommaren kanske tre gånger.

Är du bra på att laga mat? Jag har inte talang för det.
Är du flygrädd? Japp.
Vad dricker du helst när du är törstig? Coca-cola.
Vilken är din favoritglass? Mjukglass med chokladsås.
Tror du på ett liv efter döden? Jag hoppas inte på det om man säger så.
Tycker du om sushi? Har inte gett det en ärlig chans.
Vad äter du helst när du ser på film? Salt - och vinägerchips.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej, och det ska vi tacka gudarna för.
Har du tandläkarskräck? Nej men jag har skräck för ilningar i tänderna.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Nattmänniska.
Vilken ögonfärg har du?
Chocolate chip cookie.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Har förstört de flesta av mina örngott med mascara-kladd.
Biter du på naglarna? Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du? Två gånger i veckan.
Senaste låt du hörde? The Sounds - No one sleeps when I'm awake. Bra låt!

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

Tack så mycket för all hjälp med min blogg! =)