måndag 2 mars 2009

I'll get by with a little help from my friends

Energi: Noll
Motivation: Noll
Färdiga sidor i CD-uppsatsen: Noll
Pengar: I teorin några slantar, i praktiken som alltid noll

Efter lite förfrågning på uppdatering klottrar jag ner några rader. Jag har ingen lust att skriva när jag inte har lust med nånting, rent generellt. Jag vill inte sitta och negga ner bloggen, jag är väl inte fucking Linda Skugge heller. Så då blir det lite glest. Har man inget snällt att säga ska man hålla käften, brukar andras mammor säga ibland. Tur att jag inte följer det rådet, då skulle jag ju aldrig få prata.

Tur att man har galna katter, fina vänner och en underbar flickvän som får en att gå upp på morgonen...eller eftermiddan eller när det nu blir. Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det bäst... Men snart drar jag från hålan och ner till de soliga tropikerna...eller i alla fall Falun. Jag hoppas det kommer göra nån slags underverk för min vacklande mentala hälsa. Nu ska jag praktisera lite självtröst genom att se den vidriga tv-serien om familjerna som har en miljon barn.

I'm tired of breathing
Tired of feeling
Tired of looking at the past for meaning
Tired of running
Tired of searching
Tired of trying
But I'm not tired of you


Inga kommentarer: