lördag 21 mars 2009

Jag vill inte vara en tjej med en grej

Igår såg jag och Hanna avsnittet av The L Word där man får se Max/Daniela Seas bröst. De är verkligen inte snygga, stackars brud. När Ellifiore sett det avsnittet drömde hon en mardröm där hon hade likadana tuttar, och i natt var det min tur att drömma en knäpp dröm. Jag drömde att jag hade sex med Max. It was so wrong on so many levels. Max är alltså en transsexuell pre-op kille. Dvs en kille utan grej. Och jag var tydligen en transsexuell pre-op tjej, alltså en tjej med en grej. Extra fel blev det ju eftersom jag var lesbisk och Max bög, så jag har ingen aning om varför i helvete vi hade hoppat i säng, det är ju så fel det bara kan bli på alla plan. Vi kände oss inte bekväma i våra egna kroppar, vi tände inte alls på varann, min kuk flaggade på halv stång och det var faktiskt ganska plågsamt alltihop. Vi fick fan inte till det helt enkelt. Så vi gav helt enkelt upp vårt misslyckade knullförsök och kollade på foton av Max familj istället.

Jag känner att den här drömmen verkligen har ökat min förståelse för transsexuellas situation. Det är verkligen INTE roligt att känna sig helt och fullt som en tjej och kolla ner och upptäcka en kuk mellan benen. Inte kul alls. Och då kan ändå tilläggas att jag verkade vara ganska så välutrustad, ja det var ett riktigt finfint exemplar jag hade att visa upp, till och med i halvslakt tillstånd. Men nix, det hjälpte inte alls. Det var den konstigaste mardröm jag nånsin haft.

1 kommentar:

Anonym sa...

De är rätt intressanta de där drömmarna. Tror jag har berättat om mina kvadrupeldrömmar angående fysiskt och psykiskt kön... de var rätt mysiga, men drömmen när det helt plötsligt bara växte ut en grej och ingen tyckte det var nåt konstigt! var helt hemsk. Alla borde få drömma sånt för att få någon slags förståelse för vad gender handlar om.