onsdag 25 mars 2009

500!

Så har jag alltså nått fram till mitt femhundrade inlägg i denna blogg. Hipp hipp hurra för mig! Jag har spånat lite fram och tillbaka om vad jag ska skriva om i detta jubileumsinlägg. Jag skulle kunna skriva om vilken skitdag jag har haft, men jag sparar det till ett eget inlägg, om jag orkar. Jag rådfrågade min flickvän, men hon var inte till någon större hjälp, det enda förslag hon hade var att jag kunde skriva om min mus. Jag tar det som ett tecken på att hon saknar mig. Jag skulle kunna skriva min nyfunna förkärlek för godisklubbor, eller om alla fantastiska hyss mina katter hittar på, eller kanske om exakt hur värdelös min utbildning är. Men det har jag ingen lust att göra.

Det enda jag egentligen vill säga är: tack för att just DU läser min blogg. Jag vet inte varför men jag tycker att det är roligt. Jag är rätt dålig på att uppdatera men det är bara för att jag inte vill göra min blogg till ett helvetesgap. Just nu efterlyser jag en livsplan, en större mening, en mening över huvud taget. Har du någon på lager så spill it sister. Nu ska jag sluta dyka i det djupa vattnet och titta på House. Dr House är som ett varmt ludd kring hjärtat för mig.

Kissekram!

Inga kommentarer: