fredag 6 mars 2009

Bokat!

Nu har jag äntligen bokat resan till Falun! Den sjuttonde lämnar jag hålan, sweeet. Kattstackarna fick stanna hemma, jag hade inte ens nästan råd att ta med dem. Men mamma och Ellifiore gick med på att dela på kattvaktandet. Tur för mig. Skönt att nåt äntligen går bra. Skolan orkar jag inte prata om. Varför blir alla förbannade skolor nerbrända utom just min? Det är fanimej diskriminering. Om folk visste hur vi har det på LTU skulle de komma springande med bensindunkarna i högsta hugg. Särskilt om man har haft en särskild B som lärare. Då skulle de nog tända eld på sig själv.

Men enligt planen ska jag hetsa ihop ett antal halvusla skolarbeten så jag slipper tänka på det när jag är hos Hanna. Längt, längt, längt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kostar ju inget att ta med djur på tåget? om de är tåg du ska åka alltså...

Anonym sa...

Jag längtar nästan ihjäl mig!!! ;)