onsdag 15 september 2010

Gastric bypass imorgon!

Imorgon bitti klockan 07.00 ska jag infinna mig på sjukhuset för min gastric bypass. Jag har inte hunnit bli så nervös än. Det enda jag är riktigt riktigt nervös för är att jag inte ska ha gått ner tillräckligt mycket i vikt. Då skickar de hem mig direkt. Jag skulle bli så jävla...ja...jag hittar inte ens nåt bra ord. Jag skulle gå och gräva ner mig, jag har kämpat så jävla jävla hårt. Igår drack jag bara en påse, 100 kalorier, på hela dagen, och dagarna innan har jag hållit mig till två eller tre. Idag har jag druckit tre vidriga extrema näringsdrycker för att kroppen ska orka med påfrestningen som operationen innebär. Jag vill det här så jävla mycket, och jag orkar inte vänta längre och skjuta upp operationen på obestämd tid. Då skiter jag i att äta över huvud taget tills jag får operera mig. Min kropp älskar sitt fett, som sagt.

Nu ska jag försöka sova. Önska mig lycka till och håll tummarna för mig imorgon, det lär jag behöva! Och massa kärlek till min älskling och min mamma som är de bästa stöd man kan ha i världen! Och massa kärlek till mina katter, jag vet inte om de är så mycket stöd men de är ju väldigt gulliga och de käftar åtminstone inte emot och säger en massa dumheter, vilket är mer än man kan säga om somliga människor.

Vi ses i marschallens skugga!

1 kommentar:

gabson.blogg.se sa...

Lycka till av en bodensare som trillat in på sidan :)