söndag 26 september 2010

Tankar på tuttar

Som det homotroll jag är så är det kanske inte förvånande för någon att jag tänker en del på tuttar, men just idag tänker jag mest på mina egna. Jag är verkligen bekymrad för att mina tuttar kommer att lida av att gå ner så mycket i vikt som jag förhoppningsvis kommer att göra. De har redan blivit lite mer innehållslösa, och jag har ju bara börjat. Jag vill inte ha två vidriga ica-kassar som jag måste rulla ihop och knöla in i bh:n. Livet är för kort för att genomlevas med fula tuttar, det är bara så. Och stora tuttar är över huvud taget jävligt överskattat. Det är bara jobbigt och smärtsamt. Lägg två handbollar i bh:n och dra ut på joggingtur så får man ett hum om hur det känns. Jag har faktiskt haft riktigt fina tuttar en gång i tiden, när jag var 12-13 år och de ganska nyss hade ploppat fram. Vilket jävla slöseri, för då var det minsann ingen som fick klämma på dem. Det här kan ju tyckas vara värsta i-landsproblemen, och det är det! Men man måste få ha såna också, när man inte orkar tänka på de större och jävligare problemen såsom svältande barn och valresultat.

Inga kommentarer: