torsdag 5 november 2009

2½ år tillsammans idag!


Idag har jag och Hanna varit tillsammans i två och ett halvt år! Det är så jävla bra! Tyvärr måste vi som vanligt skjuta på firandet, men vi får fira extra när vi träffas. Finmiddag, heldag i sängen, ja ni fattar.

Det är tufft att få ett distansförhållande att funka, men det funkar för oss. Såhär ska vi inte ha det i all evighet, men än så länge så får vi leva med det. Jag skulle aldrig stå ut om jag inte älskade Hanna så väldigt mycket. Men det gör jag, och därför är det lätt fast det kan kännas svårt. Nu ska vi bara planera in en resa så vi kan fira oss själva ordentligt! Jag älskar dig älskling, mer än allt annat! Det är du och jag!

Som kuriosa kan jag också säga att min älskling varit modell idag. För Kommunal, men ändå. Tyvärr var det modellande med kläder på, men man kan ju inte få allt här i världen!


Love puts the fun in together,
The sad in apart,
The hope in tomorrow,
The joy in the heart.



Love knows no reasons,
love knows no lies.
Love defies all reasons,
love has no eyes.
But love is not blind,
love sees but doesn't mind.

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

Jag älskar dig så otroligt mycket älsklingshjärtat mitt!
PUSS och KYSS och KÄRLEK ♥