fredag 7 december 2007

Våt, kåt och naken!

Ja så ska det vara! Det är min nya slogan och livsmotto! Har passat på att vara det i min nya lägenhet, även framför fönstren....hrm...ja, hur som helst. Om du ska hälsa på, ring först. Särskilt mellan 26e december och 1a januari. Då kommer min älskling och vi hade planerat att inte lämna sängen förutom i nödfall. Förutom om vi förflyttar oss till badkaret eller köksbordet eller ja, du fattar. Mmm... Jag tror att jag varit på så dåligt humör den senaste tiden på grund av sexuell frustration. Japp, så kan det vara. Som tur var hade jag ett mycket långt och sexigt telefonsamtal med min FF (Fantastiska Flickvän)igår, och i förrgår också för den delen. Jag älskar henne så jävla mycket!

Jag vet inte om det är en bra idé att skriva blogg när man är kåt. Hjärnan går liksom på halvfart, det blir inget vettigt av det hela egentligen. Kanske man kan skriva ett poetiskt epos om sin flickväns bröst? De är underbara!

Fokusera, måste fokusera nu. Vad händer annars i livet? Äh, inget viktigt säkert. Skolan är tråkig, jag är krasslig, hostar och snorar och ligger mest i sängen. Inte för att det är nåt ovanligt med det, men det får mig att sakna Hanna extra mycket.

Jahapp, då var datatiden ute. HATA att inte ha internet! Jag är avskuren från omvärlden! God dammit!

Kram på er alla hur som helst! Jag känner mig givmild denna fredag kväll! Nu ska jag åka hem och klä av mig!

Dagens Sex and the City-fråga:
- Is cheating like the proverbial tree in the forest – it doesn’t exist if there’s no one around to catch you?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, du har fattat galoppen! detta blogginlägg borde generera många läsare! ;P