tisdag 18 december 2007

Jag ger mig!

Efter en hel del envishet och tjurskallighet har jag nu joinat facebook. Detta satans otyg, som man brukar kalla det. Men det är roligt! Jag erkänner.

Jag är med soffa! Imorgon anländer en sprillans ny divansoffa med det coola namnet "Sting" till min lägenhet. Så när jag har meckat ihop den är det bara att komma förbi på en kopp te och pepparkakor! Eller nåt.

Bara en knapp vecka tils min älskling anländer! Att en vecka kan gå så jävla långsamt! Men snart, snart, snart!

Känner att jag vill skriva allt med utropstecken idag. Ska försöka lugna ner mig. Tyvärr har jag inte tid att skriva så mycket mer just nu. Jag ska göra ett gott försök att komma ikapp Ohana i Sex and the City-trivia. I'm coming for you! Och nu menade jag inte på ett tävlingsbesatt sätt, utan helt enkelt att jag gärna kommer på din glöggkväll på torsdag! Det ska bli trevligt!

Dagens Sex and the City-fråga:
- When you sleep with someone, are you screwing the family?

Inga kommentarer: