torsdag 13 december 2007

Brinn i helvetet Mikael!

Kvällen började med att min mor fann mig i en pinsam position på golvet, med Mikael. Och då hade saker och ting ändå inte börjat gå dåligt än. Jag och Mikael kom bra överens. Men kvällen slutade med att jag satt på golvet och skrek: JAG HATAR DIG MIKAEL! och bankade Mikael med en hammare.

För er som ännu inte insett detta är Mikael mitt nya databord från IKEA, som jag gjort mitt allra bästa för att montera. Men han är tydligen inte lika villig som jag! Jävla Mikael. Nu ockuperar han hela min hall.

Andra fantastiska saker som hänt idag är att min kära vovve klöst mig inuti näsan så det kändes som att hela näsväggen kollapsade. Men det gjorde den inte, jag förlorade bara en del blod. Nog för att räcka till att producera en ny Motorsågsmassakern, men det är lugnt! Här är vi alla positiva. På det där HIV-test-sättet.

Kröp ner i sängen mitt på dagen. Kände inte för att göra nåt annat. Borrade ner mig bland täcke och kuddar och filt med två vovvar i fotändan. Dagdrömde om min älskling, men inte bara naughty (jag lovar!). Faktiskt mest om att få gosa ner mig bakom hennes rygg och nosa i hennes nacke och somna där. Hålla om henne och krama och pussa på henne och vakna bredvid henne och berätta hur söt hon är när hon sover.

Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt...
Och du berättar att du saknar mig inatt,
det gör jag med.
Det ät så tyst nerifrån gatan
som det aldrig annars är.
Det är som att natten här har sett allting
och stilla sjunger med...(L)



Dagens Sex and the City-fråga:
- Are New Yorkers evolving past relationships?

Inga kommentarer: