torsdag 10 september 2009

Skellefteå Psychiatric Bootcamp

Nu är jag hemma. Hej sköna säng! Tre intensiva dagar, och det är visst bara början. Jag orkar inte ens skriva nåt om det just nu, utom att jag tycker om min klass jävligt mycket, jag har haft mycket roligt på de här tre dagarna. Inte minst är jag glad över att jag hittat ännu en person som uppskattar Peanut lika mycket som jag! Äkta kvalitetshumor, eller hur Nina? Hehe.

Kattkräken håller på att ta ihjäl mig, de har tydligen saknat mig och nu vill de ta hämnd för att jag övergivit dem. Pälsterror på hög nivå! Se bara på bilden, mina kissekatter är både smarta och snygga!

2 kommentarer:

Nina sa...

råkade skicka innan resten av bokstäverna i namnet kom med, så här kommer det igen.. :P

N sa...

Hehehe, men självklart! Peanut är mitt livs största gud :P haha
Vad vore livet utan den lilla lila figuren liksom ;)
Kram på dig, snart ska vi ses där i adoberummet.. hjälpas. :) hihi