onsdag 2 september 2009

En liten lista

Eftersom min buss inte går riktigt än stjäl jag en liten lista av Cat så jag har nåt att göra.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Hannibal kom över och tittade på The L Word med mig.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och försov mig.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Försökte bli klok på Umeå Universitets studentportal.
Det sista du sa högt: Hejdå, vi syns!
Det senaste någon sa till dig: Ja det gör vi!
Vad har du druckit idag: Te, coca-cola.
Vad var det senaste du åt: En bit brownie.
Vad var det senaste du köpte: Lunch här på skolan.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun-isch.
Vad är det för väder hos dig nu: Det blåser riktiga stormvindar utanför biblioteksfönstret.
Godaste glassmaken: Dulce de leche kanske.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!
Sover du tungt: När jag väl somnar är jag MYCKET svår att väcka.
Drömmer du mardrömmar: Antingen mardrömmar eller ointressanta jobbiga drömmar.
Trivs du med ditt jobb: Ja, väldigt mycket.
Favoritklädsel: Converse-skor. Resten brukar lösa sig.
Favoritlåt just nu: Vienna Tang - Lullaby for a stormy night.
Vad ser du om du tittar till höger: Elever som är mycket duktigare än jag.
Vad gör dig glad just nu: Ingenting?
Vad ska du göra härnäst: När älsklingen kommer den 14:e.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Deppig.
Favoritgodis: Choklad.
Kläder just nu: svarta byxor, lila- och svartrandig tröja, svartvita converse, palestinasjal, svart jacka.
Sommarplaner: Null.
Hur många kuddar sover du med: 3. Det är viktigt det där.
Spelar du något instrument: Only in my rockstar daydream.
Morgon eller nattmänniska: Natt!
Vad är viktigast för dig: Hanna och djuren.
Är du kittlig: Ja, jag slåss och sparkas.
Snarkar du: och gnisslar tänder. och snor täcket.
Stjärntecken: Våg.
Äckligaste insekten: Kackerlacka!
Stökigt eller välstädat: Jag kämpar mot röran varje dag, men den vinner oftast.
Längtar du mest efter just nu: Hanna förstås!

Inga kommentarer: