fredag 4 september 2009

Glowsticks!

Jag kommer ihåg när jag var yngre och fyllde år så fick jag en massa glowsticks. De är skojiga! De höjer i alla fall min partystämning några snäpp. De lyser i snygga färger, vad mer kan man begära? Jag blev jättesugen på att få tag i såna när jag såg dem i ett avsnitt av The L Word. Och nu har jag faktiskt fyndat några glowsticks för en billig peng, ska köpa en massa fler till nästa partytillfälle. Det vore kul att ha ett par om handleden när man går på krogen. Ett plus är ju att det är lätt att hitta igen varann i mörkret. De två på bilden ligger och lyser på mitt badrumsgolv, men jag vågar inte lämna dem framme ifall kissarna skulle få för sig att äta upp dem. De kanske får blått självlysande bajs?

3 kommentarer:

Anonym sa...

DU HAR VÄL INTE MISSAT ATT NI KAN VINNA EN SKIT SNYGG TRENCHCOAT TILL ETT VÄRDE AV 659KR HOS MIG !?
http://izzah.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor.html

Hardcore Baby Dyke sa...

Ååh, fiiina! Vill ha! ^^

Anonym sa...

Vart kan man köpa billiga sånna?