tisdag 29 september 2009

Men vad fan...

Jag blir så IRRITERAD. I kvällens idol tävlar: Mariette, Moa, Erika, Clara och Sabina. Jag vill att ALLA dessa ska gå vidare till fredagsfinalerna. I synnerhet Mariette förstås, cuz I worship her and all...men även Clara och Moa som är skiiitsöta och skiiitbra, och jag brukar minsann inte använda många i:n i mina blogginlägg för jag tycker det är rätt töntigt. Men jag känner att jag måste.

Erika och Sabina gillar jag också, även om Sabina ser lite läskig och besatt ut när hon sjunger. Och ikväll kommer alltså endast TVÅ av dessa gå vidare. Fucking fuck!

Sen kan man jämföra med resterande tjejer som kommer tävla mot varann: Karolina- usch. Hon ska INTE vidare, så fan heller. Camilla - nej tack. Nicolle - nej nej nej nej! Tove - hon kan få gå vidare, visst, okej. Reza - nej, nej och åter nej. Om jag fick bestämma skulle INGEN av dessa gå vidare.

Varför måste de ställa upp de bästa mot varann? Så djävulskt irriterande. I bästa fall hoppas jag Mariette och Moa går vidare och att juryn sen tar in Clara och Erika som wildcards. Men jag får sällan som jag vill, i alla fall i idolsammanhang. Men så länge Mariette går vidare är i alla fall mina fredagskvällar räddade. Hon är grym!

2 kommentarer:

libellule sa...

Idol kan verkligen väcka känslor :) Jag hejar på Mariette, Tove och Erica, samt håller med dig om att varken Nicolle eller Reza bör gå vidare. De andra har jag ingen speciell åsikt om...

Hardcore Baby Dyke sa...

Mariette all the way! ;)