måndag 22 oktober 2007

Ny minnessida


Den nya minnessidan för Minna ("minnassidan" med andra ord) börjar ta form. Det är numera en betalsida som bekostas av mitt ex, Krysset(ganska rolig ordlek tycker jag). Det kommer att komma fler bilder, dikter, även hennes egna alster kommer att läggas in, och det finns en gästbok som man väldigt gärna kan skriva en rad i om man kikar in där. Det behöver inte vara nåt avancerat, ett RIP räcker gott och väl som tassavtryck om man inte vet vad man annars ska säga. http://www.123minsida.se/tillminneavminna/10866204


Mitt uppdrag är att skriva en text om Minna som kommer att läggas in på sidan. Det känns väldigt svårt. Det är så mycket jag vill säga, jag vet inte ens var jag ska börja. Men det är viktigt att den blir riktigt bra. Jag vill verkligen kunna uttrycka hur fantastisk hon var, och hur mycket vi älskar och saknar henne, utan att det ska bli sådär fjäskigt, eller banalt.


Den första snön har kommit och gått. Så även den andra snön. Men dimman är kvar. Bilden är tagen från Ohanas fönster mitt på dagen igår den 21 oktober.

Så kan det vara att bo i Norrland.

Inga kommentarer: