måndag 15 oktober 2007

Jag älskar min flickvän

Nu har jag kommit hem från min älskade H. Tio dagar av mysigt mys, busigt bus och sexigt sex. Helt underbart. Det känns otroligt jobbigt att ha henne 85 mil bort. Det positiva är att vi verkligen tar vara på tiden som vi har. H är verkligen en fantastisk människa. Jag har verkligen otrolig tur som har henne, och att hon vill ha mig och vara med mig. Hon är min glädjekälla, min inspirationskälla, mitt stöd och mitt allt. För att inte tala om hur jäkla sexig hon är. Helt enkelt wow!

Så efter tio dagar av bubbelbadande, fyllefestande, muffinsbakande, soffmysande och stjärnspanande är det back to basics. Back to school. Back to Norrland. Det är väl inte hundra procent misär, fast just nu känns det lite så. Jag kom hem imorse och jag saknar redan en miljon saker med Henne. Jag saknar att krypa ner bakom hennes rygg i soffan och hålla om henne och nosa henne i nacken. Jag saknar att vända mig om i sängen och ge henne en gomorron-puss. Jag saknar att hålla henne i handen på stan, och att och vänta på att hon ska komma hem från jobbet, och att sträcka ut handen och känna att hon finns där och är sådär varm och mjuk och min. Dammit vad man kan längta mycket!

Inga kommentarer: