tisdag 16 oktober 2007

Grattis i förskott på mig

På torsdag, den 18e oktober, fyller jag 21 år. Det finns två människor jag mer än alla andra vill fira min födelsedag med. Minna och min flickvän. Tyvärr blir det dubbelt no-no. Jag ska i alla fall fika eller göra nåt annat trevligt för mina fina vänner. Inte alla, men i alla fall Hanni och Ellifiore.

"Nära vänner" är ett ganska fluffigt, rörligt(rörigt?) vagt begrepp, i alla fall för mig. Men jag har mitt tjejgäng. The girls. My crew. My pussy posse. Det består av mig, Hanni, Ellifiore, Chinokken, Jojo, Angel och Minna, eller Neko-San. Hon kanske inte finns vid min sida längre men hon är ändå min allra bästa vän. Sen finns även Liten, också en av tjejerna fast utrustad med penis, men det behöver vi inte låtsas om. Och mina kära klasskompisar Will&Grace samt Räkan, och min kära före detta klasskompis Jen. Och alla andra som jag glömt för tillfället.

Tur att jag har mina vänner. Vad skulle jag göra utan dem?

Fan också vad det är trist att vara hemma igen. Jag vill krypa ner i sängen med min älskade heta flickvän. Istället ska jag krypa iväg (läs: krypköra, det är halt som tusan ute) till mina polare Hanni och Ellifiore för en kopp te och kanske lite Sex and the City.

Serier jag verkligen gillar, för övrigt: Ally McBeal, Sex and the City, Grey's Anatomy, Vänner, Scrubs, Coupling, Criminal Minds.

Inga kommentarer: