måndag 29 oktober 2007

Helgen: en resumé

I helgen var jag alltså på spansk afton hos Ohana. Saludos Amigas! Ohana hade pyntat så fint och fixat det mesta med det mesta och delegerat arbete till oss andra, vilket inte är så lätt som man kan tro. Maten var himla god, vi åt allt vi orkade och hälften blev kvar, men så kan det gå. Vi åt skrynklig potatis och hummus och guacamole och tiggerräkor och en massa annat smask.Sen drack vi hemgjord sangria och gick ut på krogen och shakade ass. Vi såg också Linda & Sara från förra årets idol, de var så små och söta och begåvade, som små pixisar. Jag måste ha varit rätt full eftersom jag frivilligt stod längst fram, men det var jävligt kul.

Särskilt bakis blev jag inte heller. Men jag klädde ändå inte på mig förrän vid 16-tiden. Det är särskilt bakisdags-privilegium tycker jag. Ska lägga in en bild så fort jag fått nån av mina polare, eller så fort jag kommit ihåg att ta hem min egen kamera från Ohana.

Jag är himla sugen på att skriva vad jag ska ge min älskling i julklapp men tyvärr kan jag inte det eftersom hon är mitt största fan, och jag vill ju inte att hon ska få veta vad det är innan julafton! Sorry babe, du får fortsätta vara nyfiken!

Jag köpte till och med en pytteliten julgran idag. Jag får ju flytta in i min lägenhet den 1a december så det är alldeles lagom för julpynt.

Helgens mest minnesvärda citat(ungefärligt återgivna, jag hörde dem ju faktiskt på fyllan):
"Han bjöd hem mig på te, klockan fyra på morgonen! Han vill ju bara att jag ska dra i hans tepåse, men jag vill inte dra i hans tepåse!"
"Men alltså, det är ju helt sjukt att man kan vilja äta bajs. Jag menar, det finns ju en anledning till att de två hålen sitter så långt ifrån varann, eller hur?!"

Inga kommentarer: