torsdag 27 augusti 2009

Shoppa smart i rekordfart

Idag har jag spenderat äckligt mycket pengar. Men nästan bara på bra och nödvändiga saker. Exempelvis har jag handlat mat för tusen spänn, och kattmat och kattsand för 800 spänn.

Jag gick även in på Berlins för lite bh-shopping. Jag behövde en ny tuttekasse, som Åsa på jobbet skulle säga. Jag brukar aldrig vara in där eftersom jag har fått för mig att det är en lite tantig affär, men jag tyckte att de hade mycket fint. Bland annat en lila- och svartrandig klänning/tunika som jag jättejättegärna vill ha. Men den var lite väl dyr. Hur som helst fick jag väldigt bra hjälp av två expediter. Det kändes dock lite knepigt eftersom den ena av dem var väldigt söt. Vilket inte gör mig nåt i vanliga fall, men jag är väl helt enkelt inte van vid att en söting som jag inte känner inspekterar resultatet när jag står i provhytten iklädd nästan ingenting. Men men, storleken blev ju rätt och jag hittade två stycken. För det enkla priset av nästan tusen spänn. Så är det att vara tuttig, det är ett jävelskap. Ingenting passar och om det passar kostar det mer än dubbelt så mycket som en av de där jättesöta sexiga slyntygen man kan få tag i på HM för en hundralapp.

Jag har alltid tyckt att det är snyggast att ha bröst som är åt det mindre hållet, typ såna tuttar som jag hade när jag var tretton eller så. Jag fick min första bh när jag var elva, inte för att jag ville ha nån men för att jag behövde. Sen dess har de växt nästan explosionsartat, om det fortsätter i den här takten kommer jag tippa över en vacker dag. Jag skulle jävligt gärna ge lite av dem till alla de brudar som önskar sig ett par storlekar större. Men jag tror inte nån önskar sig mina axel- och nacksmärtor direkt. Men men, det ska jag fixa. Just nu måste jag bara ha lite tålamod. Men jag har hört att jag har ganska gott om det. Jag har även en tjej som uppskattar min tuttighet, och det är ju en himla tur för mig. Tack för det älskling!

Bilden: I alla fall nån som är mer framtung än jag. Fast hon lever ju inte längre. Lolo Ferraris tuttar mätte 177cm i omkrets och vägde sammanlagt 6 kilo. Heavy stuff!

1 kommentar:

elli sa...

oh du är döktig! glöm inte cykelgrejset när du lika är i ditt spending mood! :D