lördag 15 augusti 2009

Hej hå, hej hå, vi nu till jobbet gå...

Lite jobbigt att jobba är det ju, fast trevligt också. Man blir bara så trött i huvudet. Och kroppen också, men huvudtröttheten är värst. När man fått besvara samma fråga för sjuhundrafemtielfte gången så blir man rätt så apatisk. Det känns också som att mina fötter har varit instängda i såna där asiatiska skor som missbildar fötterna. På morgonen när jag stiger upp kan jag nästan inte gå, de är så svullna och ömma som två mörbultade kotletter. Mitt schema för denna helg:

Fredag: 7-17
Lördag: 7-17
Söndag: 7-21
Måndag: 7-16.30
Tisdag: 16-21

Jag är i alla fall glad över pengarna jag får, men det är en jävla massa timmar på en gång. Jag är ju jätteglad över att jag och älsklingen kommer kunna träffas inom kort. Datum och plats är inte spikat men jag riktigt känner pirret nu, det är inte långt borta. Då blir det spooning! Mycket saknar jag men att spoona, det är en av mina favvosaker att sysselsätta mig med. Ibland får jag till och med vara lilla skeden! Myspys. Ellifiore är också snäll och låter mig vara lilla skeden. Det är finfint att ha bra vänner.

Inga kommentarer: