söndag 30 augusti 2009

Hair: Not the musical.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt hår. Jag tror jag ska klippa snedlugg och nån typ av etappklippning, ungefär som jag hade förut, plus färga det. Jag tror jag vill göra det ännu ljusare. Jag måste ju testa om blondiner verkligen har roligare? Och sen när jag blir less på det ska det bli riktigt mörkt igen. Japp, så tror jag att jag gör. Jag saknar verkligen att ha lila hår, det trivdes jag så jävla bra med. Men det höll så dåligt innan det blev rödaktigt, och nu är den färgen ändå evigt slut. Dags att hitta på nåt nytt.

Imorgon börjar plugget officiellt igen. Taggad? Inte särskilt, men det beror mest på att allt känns så struligt och förvirrande just nu. Det löser sig förhoppningsvis. Imorgon ska jag åka in en sväng till skolan och försöka låna lite kurslitteratur. För jag tänker INTE köpa en massa böcker för tusentals kronor som jag kommer att använda i en eller två månader.

Idag tänkte jag fortsätta med att göra nästan ingenting. Fortsätta med mitt Beck-marathon och fundera på var och hur den här snygga brudens tatuering slutar. Rawr.

Inga kommentarer: