söndag 2 augusti 2009

Grattis älskling!


Grattis älskling! Ett år äldre och fortfarande hetast av alla! Hoppas du har en jättefin födelsedag och att du just nu shakar ass utav bara fan! Jag saknar dig och älskar dig hur mycket som helst, och jag är jävligt stolt över dig! Och förlåt för att jag inte är där och firar dig men det här ska vi ta igen!


Let me not say I love you
Although you know that it is true
That phrase has been so much abused
Misunderstood and over-used

Let me rather say: "I think you,
breathe you, taste you, feel you, dream you",
that you help make each day complete
and life has never been so sweet.

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

Tack så himla mycket sötnos!!
Men vad jobbigt för dig att du inte mått så bra.. =( Jag älskar dig så jävla mycket och jag saknar dig otroligt mycket snuttan! Det suger att inte kunna vara nära dig.. Du är den som betyder allra mest för mig. <3