onsdag 26 augusti 2009

Män som hatar kvinnor

Idag har jag äntligen sett Män som hatar kvinnor. Jag tyckte den var riktigt bra. Boken är bättre men så är det väl nästan alltid? Den riktiga poängen med filmen är väl att Lisbeth Salander är det hetaste svensk film lyckats skrapa fram, någonsin. Oj oj. Svettigt värre. Den filmen ska jag köpa så småningom.

Imorgon kommer pengarna! Imorgon fyller även våra fina kissekatter ett år! De är så stora nu. I present ska de få en liten klöspelare som de kan härja med.

Jag har lyssnat lite på Movits, hertsökillarna som tydligen är väldigt populära i USA. Jag diggar verkligen deras låt Fel del av Gården. Det svänger katten! Och som kuriosa kan man nämna att jag är tremänning till Johan och Anders Rensfeldt. Deras farfar Elof var nämligen tvillingbror till min morfar Egon. Så nu vet ni det också.

Inga kommentarer: