tisdag 2 juni 2009

Jag bakar bäst på natten

Nu är klockan 01.33 och jag har precis bakat klart. Chokladrutor och kladdmuffins fick det bli till Ellen-träffen imorgon. Jag hinner inte fixa imorgon för jag ska ha seminarium hela jävla dan...om jag överlever så länge. Nu ska jag leta upp lite passande stycken för träffens tema som är "Hit men inte längre - om gränssättning". Sen ska jag försöka sova ett par timmar så jag orkar upp 05.30... man måste ju ut med hundarna också så de klarar sig själv hemma.

And you're singing the songs
Thinking "this is the life"
And you wake up in the morning
And your head feels twice it's size...



5 kommentarer:

Hardcore Baby Dyke sa...

Åååh! Det ser så gott ut! =) Du är min duktiga, fina, underbara tjejvän! ;) Jag hoppas att du har det jättebra idag! Puss och kyss!

schrimpy sa...

Trots att vissa fick äta "skräpet" så var det då smarrigt :)

Emsan sa...

åh jag kommer gärna på en fika!!!

Hannibal sa...

Ser ju HUR gott ut som helst... *dregglar lite*

Hardcore Baby Dyke sa...

Allt är säkert slut/uppätet när jag kommer till dig... Hoppas vi kan baka mer ;)