söndag 7 juni 2009

Fina fittan!

Idag har jag använt min röst. Det har väl du också gjort hoppas jag? Vad man än röstar på är det viktigt att använda sin röst. Det är inte alla som kan göra det. Det kändes rätt kul att rösta, jag har lust att rösta på nånting mer. Nu är det valvaka, jag såg sisådär fem minuter men sen orkade jag inte mer. De hade väl åtminstone kunnat bjuda in Amelia Andersdotter, hon är ju väldigt fin att se på och intressant att höra på. Snyggaste svenska politikern ever! I just love her hair. Damn. Hon kanske sitter där i soffan precis nu men jag orkar inte lyssna på alla stolpskott...politik kommer aldrig att bli roligt. Nu har jag gjort min del i alla fall.

Igår var Hannibal här och gjorde skitgod pizza, jag tittade mest på. Sen virkade hon en extremt fin fitta! Den blev så himla bra! Hon ska lära mig att virka fittor, sen ska vi börja massproducera. De är så jävla fina! Den som kom på mönstret är jävligt smart. Allt är med. Inre och yttre blygdisar, klitta och en öppning som man kan sticka in fingret i om man är lite snuskig...som jag. Man kan även virka dit lite lurv om man diggar fuzzy pussy, det är genialt! Vissa detaljer kan behöver finjusteras. Klittan blev till exempel ganska liten men den har väl helt enkelt fått för lite stimulans?

2 kommentarer:

25_Slak sa...

Haha.. Var bland det bästa jag sett tamefan! Lär ju lätt bli en storsäljare... En idé vore ju att göra dem i storlek xl oxå, så kan man ha dom som prydnadskuddar. Vissa fittor är ju trots allt rätt stora!

vagabond sa...

haha keeewl! Tom vissa utlandstalade vänner till mig som inte fattat ett skit av din text såg rätt förbryllad ut och undrade varför mina vänner hade sånt på sin blogg. Haha, ska tilläggas att han var imponerad dock!