tisdag 9 juni 2009

Just an ordinary day

Jag har verkligen inget intressant att skriva. Jag har äntligen skrivit klart ett arbete om attityd till sjukskrivning. Det var bara lite över en månad försenat...

Idag har jag druckit Fanta Pineapple. Inte god. Blaskig och jävlig. Så nu vet ni det.

Nu ska jag väl gå ut med vovvarna. Imorgon har jag intro från 13-21 så det är working girl all day long. Pengarna måste in, så är det bara.

Jag har fotograferat lite med min mobil när jag har varit ute. Om ni undrar varför jag envisas med att posta dessa sunkiga mobilbilder hela jävla tiden så är det för att jag inte hittar laddaren till mitt kamerabatteri...Så jag kan inte använda min fina kamera. Frustrerande. Jag får försöka hitta den till min älskling kommer. Det är faktiskt väldigt snart! Jag längtar!



2 kommentarer:

Hardcore Baby Dyke sa...

du är så duktig och gullig och snart är jag hos dig hjärtat!

MissMagicGirl sa...

Tycker fotona är jättefina! Särskilt nummer två!