lördag 6 juni 2009

Grattis Sverige

Grattis till Sverige idag. Hipp hipp hurra för moder Svea. Finns inte mycket mer att säga om det, jag är inget fan av nationaldagar. Patrioten i mig vaknar nån gång runt Eurovision för att sedan somna in igen.

Ikväll ska jag och Hannibal göra egen pizza och sedan handarbeta. Otippat va? Men jag tror det kommer bli jävligt snyggt. Om jag behöver sätta fart på inspirationen så har jag cider i kylen.

Jag har börjat följa Nip/Tuck. Bra serie! Läskiga operationsbilder och freaky människor. I senaste avsnittet jag såg opererade de ut implantat stora som smörpaket ur tuttarna på brudar som kommit från Mexico. Tutt-implantaten var proppfulla med knark. Skitsmart! Att kolla inuti en tarm är äckligt men möjligt men att kolla inuti en tutte? Inte så lätt. Smart tänkt Bengt.

Nu hinner jag inte tramsa mer, vi ska ut och handla ingredienser. Trevlig helg!

Inga kommentarer: