fredag 12 juni 2009

Cheesecake är äckligt

Ryggen är lite bättre idag men jag måste fortfarande stödja mig på saker när jag böjer mig framåt... Det blir nog bra så småningom. När huvudet är dumt får kroppen lida. I övrigt känner jag mig skitirriterad på det mesta.

Rubriken har för övrigt inget alls med inlägget att göra förutom att jag tittar på ett Vänner-avsnitt som handlar om cheesecake... och jag tycker verkligen inte om cheesecake.

Jag ska gå och lägga mig strax så jag orkar upp och jobba imorgon också. Jag känner mig inte så kreativ och inspirerad. Men jag längtar till söndag! Bara en dag kvar så är min älskling äntligen här! Då blir det picknick och sex! Kanske inte samtidigt, men vem vet?

2 kommentarer:

MissMagicGirl sa...

Ah, är det avsnittet när Rachel och Chandler snor grannens cheesecake? Det är kul! Jag är inte heller ett cheesecakefan dock..:)

Hardcore Baby Dyke sa...

Ååh, ta hand om din kropp gumman. Så du orkar sexa med mig! ;) Puss och kyss! Snart är jag hos dig!!! =D