tisdag 16 december 2008

En julklapp

Nu är den i princip klar, julklappen till en av mina kusiner. Det är alltså en pärlplatta där jag byggt ihop ett foto av honom när han var liten. Vad tror ni? Blir jag bannlyst av släkten eller får jag en julklapp nästa år också? Min kusin kommer självklart inte tycka om den, han är 13 år tycker inte om nånting man inte kan spela på Xbox eller dator. Men det är ju inte han som köper min julklapp heller, det är ju faktiskt hans föräldrar. Så jag hoppas att de kommer att tycka om den helt enkelt. Massa tack till Hannibal som hjälpt mig pillra fast alla pärlor.



Det här är originalbilden


Pärlorna på nära håll. It doesn't make any sense.


Ta-daa! Den färdiga bilden. Nu ska den bara monteras så är den fix och färdig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

men skämtar du!! hur fan lyckades du med den, sjukt snygg ju. även om han inte ser nyttan med den nu kan du ju hoppas att han sparar den och förundras senare, så om 10 år kanske du får upprättelse ;)

Chinokken sa...

GRYM!

Chimairan sa...

tusen tack! det är inte så komplicerat, man måste bara vara så ini helvete tjurig för att orka göra klart den! ;)

Anonym sa...

tack så mycjet!