onsdag 17 december 2008

ComHem går bort


Nu är jag jävligt less på ComHem, imorgon säger jag upp abonnemanget. Anslutningen bryts, det går segare än segast och supporten och framkomligheten på hemsidan är kass. Adjöss med skiten. Anslutningen har gått av-på-av-på hela dagen idag så nu är jag inte på humör för att skriva det långa och braiga inlägg jag tänkt kludda ner. Jag kommer inte ens ihåg vad det skulle handla om.

Min kära hyresvärd kom med den sedvanliga julklappen, en hyreshöjning. Och de fräcka jävlarna skriver dessutom "God jul!" på hyran. Tack tack, det var vänligt.

Ja tack: Anna Ternheims nya album "Leaving on Mayday". Lite annorlunda än hennes tidigare men grymt bra. Lyssna!

Ja tack nummer två: Alla kära hemvändare! Välkomna som fan, let's supa!

Nej tack: Omtentan i miljöpsykologi på fredag. Den är körd innan jag ens skrivit ett enda ord.

Nej tack nummer två: Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men: kylan, kom tillbaka! Det här slasket och regnet är bara förjävligt! Jag vill ha lika vintervackra träd som det på bilden, som jag lyckades fota med mobilen för ett par dagar sen.

Inga kommentarer: