lördag 1 november 2008

Bloggen lider i tentatider


Trots att glaset är så gott som helt jävla halvtomt så kan man ändå klämma ur sig ett litet peppigt rim nån gång ibland. Det ger hopp för mänskligheten!

Eftersom jag har två hemtentor och tre spanskaläxor plus ett liv som ska levas, så är jag lite bloggslarvig. Förlåt. Det är ganska knivigt att skriva blogg när man försöker hålla rätt på sin coca-cola (snart intar jag den fanimej intravenöst), skriva tentafrågor om faktorstatistik och kunskapsbaserade felhandlingar, hålla ett öga på idolomröstningen och försöka hålla fast rycket under ögat på en och samma gång. Tur att man är något av en expert på multi-tasking.

Idag är det halloween-ledigt för en del. Det mest skrämmande som händer för mig ikväll är som sagt hemtentorna. Men jag lovar, de ger rejält kalla kårar.

Jag tyckte Johan var grym i kvällens Idol. Han såg mer ut som en tjej än nånsin förr. Men att Alice hängde löst var en jävla skam helt enkelt. Skicka hem Robin E! Han är ju så tråkig så han i princip är genomskinlig.

Det är nog det enda jag kan krysta fram för inatt. Som en liten parentes kan jag nämna att Maria Wetterstrand är betydligt snyggare än jag hittils har trott. Kanske är det för att hon var arg, ögonen glödde på ett ganska hett och drak-aktigt sätt. Lite make over så skulle hon vara en riktig pingla.

Och med det tackar jag för mig. Natti natt, bli inte biten av din katt.

(Det blir jag. Han väckte mig genom att hoppa på mitt huvud. Tack för det.)

Inga kommentarer: