onsdag 12 november 2008

Bonde-Peter, här är jag!

När man väl fastnat i ett program går det inte att slita sig, oavsett hur dåligt man tycker att det är. Bonde söker Fru är uselt och pinsamt, och man får ohyggligt lite handling på de dryga 45 minuter programmet pågår. Men jag ser det ändå, vecka efter vecka. Både Per och Magnus skulle passa bättre i produktionen Bonde söker Sugga, eftersom de är riktiga grisar bägge två. Det måste vara desperata brudar med låg självkänsla som vill ha dem.

De kanske inte skulle platsa i playboy men det är okej. jag skiter i playboy.

Det som är bra för Casanova är att det är ju helt okej för honom att ha många tjejer på samma gång. Så är det ju inte för mig.

Naaw! Är inte Magnus GULLIG. Man blir ju helt käääär!

Är det ingen annan som tycker att bonde-Hanna ser otroligt kåt ut hela tiden? Oavsett om hon är på dejt med en fumlande mumlande gosse eller visar dem hur man mockar koskit så ser hon konstant ut som HannaHorny. Vilket hon säkert är. Jag menar, om Slask & Snusk säger att hon är oskuld så måste det ju vara så. Och den gamla trasan vill hon säkert bli av med så fort hon bara kan. Bonde söker Ligg.

Nej, jag hejar på Peter. Hur fan kan han ha lyckats vara singel så länge? Han har utseendet, hjärnan, poolen, hästarna, Singstaret, han har allt! Jag funderar så smått på att skriva ett litet eget brev. Det ska se ut ungefär så här:

Kära Bonde-Peter. Jag vill önska dig all lycka i din jakt på kärlek. Jag hejar på andra Bonde-Peter eftersom min mamma känner honom och säger att han är ett riktigt kap. Var snäll och välj honom, även fast ni bär samma namn. Peter&Peter, gulligt eller bara lite weird? Du får avgöra. Men kära Peter. Vi får inte låta våra högst olika uppfattningar om penisar komma emellan oss. Jag är jättebra på Singstar och vet skillnaden på bett och träns, och jag kan berömma dina chica outfits vilken tid på dygnet som helst. Låt mig bli din faghag. Du kommer inte att bli besviken. Jag väntar på ditt svar.

Vad tror ni? Jag skulle i alla fall nappa på det. Jag och Hanna skulle se så snygga ut vid hans pool med varsin paraplydrink i näven. Förlåt, med varsin starköl i näven menade jag naturligtvis. Peter får paraplydrinken. Nån ordning ska det väl vara i världen.

Återigen, sånt här kan man tänka på när man ligger vaken till klockan fem på morgonen.

Inga kommentarer: