tisdag 26 januari 2010

Min iPhone och jag

Jag försöker komma överens med min nya iPhone som jag har impulsköpt. Jag tror att mitt förhållande till min iPhone är ungefär som att bli kär i en ful person. Det är inte kärlek vid första ögonkastet och det pirrar inte i trosorna direkt, men jag känner en viss ömhet växa fram allt eftersom jag lär känna min kära iPhones fina inneboende egenskaper. Capisce?

Och för er som undrar över sambolivet så går det kanonbra. Det har ju bara gått fyra dagar så nåt annat vore ju ganska oroande. Jag har så många bättre saker så jag har jag inte orkat blogga. Egentligen orkar jag inte blogga nu heller, jag var bara tvungen att dela med mig av min fulPhone-liknelse. Dessutom sitter min älskling i soffan utan byxor så jag ska gå och joina henne. Puss på er!

Inga kommentarer: