måndag 1 februari 2010

Hej hej bloggen

Snälla flickor skriver i bloggen, vi andra...tittar på Supernatural! Att vara sambo går hittils bra, Hanna gråter inte varje dag och jag har bara sparkat in hennes väska i väggen en gång. Jag slänger mina kläder överallt och Hanna lämnar alla lampor tända, jag snarkar och Hanna pratar med vansinnigt läskig grodan Kermit-röst. Men annars går det finfint! Vi kollar mycket på Supernatural, i den serien finns det verkligen söta pojkar. Och som The Todd säger: The Todd appericiates hot, regardless of gender. Visst föredrar jag serier med snygga tjejer, men det viktigaste är ändå att det finns snygga människor i serien över huvud taget. Vi har kollat på Transformers också, och jag måste säga att Megan Fox är grymt överskattad. Jag har fixat FingerPiano till min iPhone så när jag får en stund över ligger jag och plinkar Blinka Lilla Stjärna och Jingle Bells för min mycket uppskattande och beundrande flickvän. Mycket mer kan man inte begära, utom lite fler slantar och nån riktigt bra idé på vad vi ska hitta på, på Alla hjärtans dag! Det blir den första vi firar TILLSAMMANS så nåt fint ska vi göra, vad det nu ska vara.

Nightie night, sleepi tight, här blir det mer choklad och Jensen Ackles!

Inga kommentarer: