måndag 11 januari 2010

Reaktioner

Jag tyckte reaktioner var en ganska rolig liten gadget att ha på bloggen, jag blir jätteglad när ni kryssar i nån av rutorna! Då behöver ni inte kommentera, jag ser i alla fall att ni har varit här och det känns roligt. Om ingen skulle läsa skulle jag nog gå tillbaka till min pappersdagbok, men jag tror faktiskt jag har min lilla men trogna läsarskara nu. Ni är så fina! Det är ett helt medvetet val att inte ha nån negativ ruta med. Vilken otroligt okonstruktiv kritik det vore, om man kunde kryssa i "boring as hell" utan vidare motivering. Nix, det finns bara positiva rutor och så ska det vara.

Det är en spännande upplevelse att åka till skolan utan att ha sovit över huvud taget. Jag kände mig lite som Bridget Jones i andra filmen när hon ätit lustiga svampar. Jag liksom vinglade över vägen med uppspärrade ögon och mumlade "beauuutiful colors..." för mig själv eftersom soluppgången kändes extremt vacker, och allt var liksom luddigt och allmänt gött. Jag sov ju inte så bra natten till igår heller så jag låg redan på ett rejält minus.

Nu ska jag fixa middag och kanske gå och köpa mig nånting chokladigt. Jag är för övrigt extremt taggad eftersom min älskling kommer till mig SNART! Jag återkommer med mitt taggande och nedräkningen när jag vet exakt datum. Men det är snart! Längtar!

Inga kommentarer: