tisdag 3 februari 2009

You have five minutes to kill yourself!

Okej, det här är nog ett av de mest morbida spelen som finns men jag kan inte hjälpa det: jag är fast och det måste du också bli. Reglerna är enkla: du har fem minuter på dig att ta livet av dig. Du kan använda dig av dina medarbetare och av alla farliga prylar som finns på kontoret. Jag är i alla fall väldigt dålig på att ta livet av mig (kanske ett bra tecken, jag vet inte), jag lyckas bara klämma mig själv litegrann i kopiatorn men det kommer man inte långt med. Så snälla, spela lite och om du lyckas kan du väl skvallra hur du gjorde. Jag är ganska kass på spel.

Spelet hittar du här!

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! lyckades döda mig själv efter två timmars besatthet av det där spelet :P. stannade bara på undervåningen. flejmade mig själv, sprängde micron, tre dokumentförstörare, två tjockisar i köket slog mig, häftapparater i köket :P osv. i köket finns mycket att dö för iaf =)

Anonym sa...

Haha! Längst ner finns en haj som hoppar upp och tuggar lite på gubben märkte jag. Bara åk ner med hissen. ;P
Lyckades döda mig med lite olika grejjer: hajen, häftapparaten, den exploderande micron [pokal + micro = pang], piñatañ [eller hur det stavas?], brandbomben, nerslagen av tjockisen och dokumentförstöraren.

oneofthenobodies sa...

Men det är ju omöjligt att dö. Kunde man inte fått vara på en byggarbetsplats eller något lite mer riskabelt än ett jävla kontor? XD

oneofthenobodies sa...

Jag dör fortfarande inte.
Tur att drömyrket inte är självmordsbombare.