söndag 8 februari 2009

Five most fuckable

Jag kunde inte sluta fundera på det jag skrev i mitt förra inlägg, det där om att jag och Hanna aldrig kan tycka lika om vem som är het och inte. Så jag har undersökt detta på så sätt att vi satt ihop varsin lista på de hetaste tjejerna i The L Word. Jag döpte den till Five Most Fuckable. Alla som varit med i serien räknas. Och se på fan, vi tycker inte särskilt lika. Men det visste jag ju redan.

Min lista

1. Shane. What can I say? The girl IS sex. Punkt slut.


2. Tasha. Jag insåg det inte förrän igår, men bättre sent än aldrig. Smokin' hot, brown sugar!


3. Papi. La latina guapa! Så jävla grym. Circles are grrreat...


4. Helena. Hon är så jävla gullig, i alla fall efter att hon blivit fattig. Nice accent too. Drop your soap Helena, drop it baby!



5. Alice. Kanske snarare potentiell polare än sexobjekt men hon är ju en riktig fining, när hon inte klär sig i tantklänning!




Hannas lista

1. Dana. She's Crispiiiie! Jag gillar henne mest för att hon är så gullig och är het, what can I say?


2. Lara. "The soup-chef" is hot! Hon har en väldigt fin personlighet och redheads are cute!



3. Carmen. the flamin' hot latina! + att hon är DJ by night = very cool.


4. Papi. Just like Shane ["Vanilla Spice"] only...different flavor! Het och cool på samma gång.
Väldigt bra självförtroende som är sexigt.


5. Paige. Is hot too! Minus för ungen, men vad gör man? She's fuckable!


Ganska rolig jämförelse. Inte många likheter. Min tjej har ju lite lustig smak men det är kanske tur. Hon vill ju ha mig! Och jag vill ju ha henne, såklart. Som fan. Men för en potentiell L Word-trekant så är det tydligen bara Papi som skulle vara aktuell för oss båda. Intressant!

Nu tycker jag att Ellifiore kan följa vårt exempel och göra en egen lista! Jag vet nog att du har åsikter, och det är alltid kul att jämföra. I wanna know!

5 kommentarer:

Anonym sa...

tack :) har antagit utmaningen nu :) jo vi måst fika snart :) kramar

Anonym sa...

Tack sötnos för att mina kommentarer också fick vara med ;)
I LOVE YOU!
Det är roligt med listor. Du [eller vi] borde göra fler ;D
<3

elli sa...

om jag inte visste bättre skulle jag nog påstå att Hanna är en kille. :P

Anonym sa...

Hahaha! Tack så mycket [eller vad jag ska säga] Elli! ;P

Anonym sa...

Btw, det är DU som har lustig/märklig smak gällande snygga kvinnor älskling! ;) Jag har *BRA* smak! Hihi! ;D