fredag 2 november 2012

You put your arms around me and I'm home.

Om en vecka hämtar jag upp min älskling på flygplatsen! Nu måste tiden gå jävligt fort så jag inte hinner längta ihjäl mig innan dess! Fast jag vet att den kommer gå jävligt sakta...men jag ska fylla ut den med jobb, halloweenfest, träning och allt vad jag kan komma på. Sitter på jobbet och räknar ner tills jag får gå hem...vilket är illa eftersom jag bara jobbat ganska precis en halvtimme. Men det kändes som att jag släpade mig halvvägs upp från dödsriket imorse när klockan ringde så att jag alls är här är ju en bedrift. Snooze-knappen och Fuck the world-knappen såg rätt lika ut kan man säga.

Jag har lite planer och tankar och järn i elden och de är lite halvhemliga...men jag skulle gärna vilja att alla håller sina tummar och tår så lovar jag att avslöja mer så småningom. "Life doesn't get better by chance, it get's better by change."

You and me together
Through the days and nights
I don't worry cuz
Everything's gonna be alright.


Inga kommentarer: