måndag 26 november 2012

You're on my heart just like a tattoo.

Min helg har varit underbar, men alldeles för kort. Nu sitter jag och kvällsjobbar och gruvar mig för att åka hem till min säng som kommer kännas så stor och tom utan mitt hjärta och jag vill inte sova där och vakna där utan henne, det känns helt fel. Fy fan vad jobbigt det är. Fy fan. Jag vill inte ha den här distansen, jag vill minska ner den till noll minus noll. Och jag jobbar på det, men det går trögt. Eller egentligen är det jag som har så ini helvete bråttom. Idag har vi varit tillsammans i exakt EN månad, och det kan jag inte förstå men det känns så jävla bra. Det känns som att tiden gått otroligt snabbt men samtidigt kan jag inte fatta att det bara gått en månad, det känns som att tiden helt slutat fungera enligt alla vanliga regler. Hur som helst, det är bara tid. Tid och pengar och mil och omständigheter som jag skiter i för jag tänker besegra dem alla. Så är det bara. Och helst NU men jag får väl vänta lite lite till.

Jag saknar dig så oerhört mycket älskling, kom tillbaka snart så ska vi bygga vårt pepparkakshus med balkong och älg i trädgården!

Hjärtat tyckte Zero såg lite frusen ut i sin lådan så han fick sig en liten mössa!


So hear my loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I've been looking for
So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love


Inga kommentarer: