måndag 5 november 2012

Fifteen men on the dead man's chest, yo ho and a bottle of rum!

En bild säger mer än tusen ord, visst är det så? Det behövs nog inte tusen ord för att beskriva helgen, det räcker bara med att säga att den var jävligt skoj! Slänger in lite bilder också. Halloweenfest hos fina Sabina och sen utgång på ett överfullt Western Farm. Jag fick chans att damma av min piratklänning, den satt något bättre än förra gången jag använde den! Jag hann inte ens ut och plundra de sju haven innan lagens långa arm fångade in mig...

På farmen uppträdde Ivi Adamou vilket var en kul överraskning eftersom jag tycker hon är grymt begåvad och jävligt härlig. Det var kul också att se alla snygga kostymer. Mina favoriter var helt klart sailor zombie-tjejen och orchen, vissa går verkligen all in när det är halloween och det är riktigt kul att se. Det var även tre (!) tjejer som flirtade med mig när vi var ute, när har det någonsin hänt? Aldrig, är svaret. Och definitivt inte när jag var singel. Jag tog det som en fin komplimang i alla fall även om jag inte var intresserad eftersom jag har turen att ha världens bästa tjej, som är i min famn om ca nittiosex timmar. Ja, jag räknar ner!

Nu vill jag bara att veckan ska gå fort som tusan, för på fredag hämtar jag min älskling på flygplatsen! Längtar så jag nästan blir tokig, men jag vet ju att när jag äntligen har henne hos mig igen så är det så jävla värt all väntan och längtan.

"So it's not gonna be easy. It's gonna be really hard; we're gonna have to work at this everyday, but I want to do that because I want you. I want all of you, forever, everyday. You and me...everyday."
-- Nicholas Sparks (The Notebook.)







Inga kommentarer: