onsdag 18 januari 2012

Inte trevligaste sällskapet.

Nu sitter jag här och nattugglar, ögonen är tunga men det är svårt att sova när man har så påträngande sällskap: mensvärken. Hej och välkommen kära gamla kompis! Now please, fuck off and die! Jaja, jag har ett trevligare sällskap också: Marabou Non-Stop. Och en livs levande värmekudde som spinner på min mage. Jag skulle kunna tänka mig ett mycket trevligare sällskap, men just inatt får jag klara mig med det jag har. Vilken tur att jag är utrustad med tålamod, det är bra att ha ibland!

Jag håller på med ett litet experiment för skojs skull: hur länge står jag ut utan att raka mig under armarna? Jag vet inte hur längesen det var men en sak kan jag konstatera: håret under armarna växer ungefär sju tusen gånger snabbare än håret på huvudet! Jag är säker på saken. Dock är jag inte en sån hardcore flata att jag har linne på mig på gymmet under mitt lilla experiment. Jag inser när jag läser detta att jag verkligen, verkligen behöver ett jobb...På tal om gymmet såg jag två riktigt jävla starka brudar på gymmet idag. And I freakin' love it! En av tjejerna gjorde kaos med benpressen, jag svär på att hon skulle kunna pressa min skalle mellan låren som en övermogen honungsmelon...Och en tjej gjorde hantelövningar med hantlar som var så jävla stora att jag knappast hade kunnat lyfta upp dem. Kanske om jag använda båda händerna till att lyfta en...

Det är så jävla kul att se tjejer/kvinnor som tränar stenhårt, de inspirerar mig verkligen till att pressa mig själv. Däremot blir jag innerligt trött i själen av de tjejer som tränar tre och tre och ägnar sin träning åt att 1.Prata om killar. 2.Pilla på sin smartphone. 3.Hänga/sitta/luta sig mot maskiner som de inte ens använder. 4.Använda speglarna till att diskret fixa till håret och puta med läpparna mot sin egen spegelbild. Om de kunde hålla sig till EN av dessa punkter så vore det inga problem, men helhetsbilden blir lite väl overkill.

Nej, nu tror jag faktiskt att värktabletten har gjort sitt, mitt otrevliga sällskap är på väg att säga tack och godnatt, och det gör jag också.

Inga kommentarer: