onsdag 4 januari 2012

Dubstep, yay or nay?

En längre tid har jag känt det som att en otrolig massa statusuppdateringar ägnats åt att prisa och lovorda dubstep. Jag har känt som att jag är den enda i världen som inte fattar grejen med dubstep. Och bara för att många personer gillar nånting behöver det ju inte betyda att det är bra, men jag har ändå haft en gnagande känsla av att ha missat nånting. Det måste ju finnas en anledning till statusuppdateringar som: "dubstep gör det värt att gå upp på morgonen!" Men efter mycket nötande så får jag erkänna: jag fattar fortfarande inte grejen med dubstep. Förutom en låt, som jag egentligen inte vet om jag gillar men jag fastnar på den i mitt huvud så ofta att det känns som att jag typ, kanske, gillar den i alla fall? Sjukt störande för övrigt att fastna på en låt som knappt ens har text...


2 kommentarer:

oneofthenobodies sa...

Jag är dubstep-motståndare och trodde att jag var helt ensam om det. Hela världen, aka facebook, lovordar eländet dagligen. Usch och nej tack.

Chimairan sa...

Så skönt att höra, jag visste att jag inte kunde vara helt ensam! ;)