söndag 22 maj 2011

Vinn din drömtatuering!

TLC har just nu en tävling där du kan vinna en weekendresa för två till Stockholm med boende, tredagarspass för två till Stockholm Inkbash (26,27,28 Augusti 2011) samt valfri tatuering gjord på plats. Inte så dumt! Gå in på länken HÄR och tävla du med!

När jag har jobbat ihop lite pengar ska jag tatuera mig så fort jag bara kan. Men motivet är topphemligt och planerat sedan väldigt väldigt länge. Jag vill inte bli fast med en skittatuering som jag ångrar och sedan måste betala dyra pengar för att ta bort, därför har jag sugit länge och väl på den här karamellen. Och jag har INTE frågat folk om råd angående vad jag ska tatuera, för hur fan ska nån annan kunna veta vad jag ska ha på min kropp genom hela livet? Det har jag aldrig förstått.

Inga kommentarer: